pondělí 23. března 2015

Můj první "scrap výtvor"

... nějak se začít musí..

Tak jsem také podlehla. Dlouho jsem se bránila založení si vlastního blogu, protože jsem jednoduše neplánovala publikovat svoje výrobky i někde jinde než na Fleru a facebooku.
Inspirovaly mě k tomuto kroku tvořilky z klubu Cardmaking, které svými výtvory slaví úspěchy i v mezinárodních soutěžích.
Jsem takový neposedný blázen, který rád zkouší něco nového. Moje koníčky jsou mým obrovským relaxem.
Zatím největší moji láskou, která se prodrala do popředí se stalo papírové tvoření. Ještě než jsem měla vůbec potuchy o technikách, pomůckách, atd, které jsou téměř součástí scrapbookingu, vytvořila jsem pro svoje a manželovy rodiče malé album k vánocům. Je to hóóóódně amatérské  :D
Tady je malá ukázka:














2 komentáře:

  1. Reni, super, gratuluji k blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amatérské? Každý nějak začínal. Je od srdíčka, a to je hlavní. A gratulka k blogu.

    OdpovědětVymazat