sobota 2. května 2015

Cardabilities 122

Tento týden byl vyhlášen nový sketch na Cardabilities. Jsem jejich návrhy přímo nadšená, protože sketche jsou vždy celkem jednoduše uspořádané, stejně tak jako i tento poslední.
Rozhodla jsem se pro sadu papírů z Lídlu, protože mě opravdu velmi překvapila barevná škála i kvalita.

Takže zadání vypadalo tentokrát takto:

No a moje přání:




Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.

10 komentářů:

  1. Super! :) a ty kytičky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně barevně sladěné přání a moc hezký podkladový papír. Také si je v Lidlu kupuju, ale tyhle neznám...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičky. Zajímavá kombinace barev

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné a povedené přání! Taky se mi líbí ty kytičky a papír mi zcela unikl. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gorgeous colors! What a beautiful card. Thank you for playing along at Cardabilities

    OdpovědětVymazat