středa 6. května 2015

Muse challenge 116

Můj úplně první příspěvek na blogu byla tvorba přání typu shaker. Použila jsem techniku tupování přes šablonu a shakeru ve tvaru chrastítka.
Předloha Muse challenge se mi tentokrát přímo nabízela k vytvoření podobného přání, navíc s embossovanou částí.

Takže vzor:



A tady je moje přání:


Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.

15 komentářů:

  1. Love your rattle shaker~ Great take of my Muse card! Thanks so much for joining in at Muse~

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful! Cute shaker element too!
    You can see my take on the challenge at
    http://zacksnanaat.blogspot.com/2015/05/muse116.html

    OdpovědětVymazat
  3. Love this - the use of that large circle element as a shaker is very clever! So glad you joined us at Muse this week!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přání! Já shaker obdivuji, snad se do něj také někdy pustím.

    OdpovědětVymazat
  5. What a fun shaker card - love your little rattle!

    OdpovědětVymazat
  6. What a fun card! I love your looking glass shaker element. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. I just love this card and everything on it :-)

    OdpovědětVymazat