středa 3. června 2015

Cardabilities 124

Cardabilitis sketche jsou moc zajímavé. Poskytují mnoho možností realizace. Já jsem tentokrát zkusila nakombinovat tyrkysovou a růžovou barvu do základu přání a doplňky růžové s hnědým nádechem. Dozdobeno je to peříčky, papírovými kytičkami a také chipboardy.

Takže vzorový sketch:


No a moje přáníčko.




Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.


24 komentářů:

  1. Your card is so pretty, I love the embossing.. thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo, to jsou nádherné barvy, moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card.......reminds me to use lace more often. So glad you shared this with us at Cardabilities.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná práce barev. Moc krásné přání

    OdpovědětVymazat
  5. Absolutely beautiful! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful colors and die cuts used! Thank you for joining us at Cardabilities!
    Lilian
    http://theleafstudio.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities.
    DT Bożena.

    OdpovědětVymazat
  8. Reni, to je nádhera.. skvěle jsi to barevně sladila.. paráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Reni překrásné barvy, úžasné přání :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi krásné! Povedlo se ti! A barevně? Pecka!

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem psala, že to určitě dělal někdo z design teamu :-) Pro mě jednoznačně a bezkonkurenčně nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat