úterý 16. června 2015

Cardabilities 125

Tento sketch od Cardabilities je opět bomba. Úžasně se s tím popraly všechny členky design tému, mě ovšem nejvíc zaujalo naprosto originální přání paní Ireny Vohlídkové. Prostě nádhera. Od papírů počínaje, provedením a doplňky konče.

Já jsem zvolila opět kytičky pro klasické blahopřání. Jediné co se mi tentokrát nedařilo, bylo focení.

Takže předloha:


No a můj výtvor:




Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.


12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherné, díky, že jsi se zapojila a přidala se k nám :) Držím pěsti při výběru do featured designers :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný svazek květin, krásné barvy, krásné přání! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Your card looks so pretty, I love the sweet flowers.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat
  5. Renátka, krásne prianie! Nežné a romantické :) Ďakujeme, že si sa zapojila do tvorenia s Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat
  6. Absolutely beautiful! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    CARDABILITIES DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  7. Ty bláho, Renčo, já mám pocit, že jsi se ze dne na den stala profesionálem!!!

    OdpovědětVymazat