čtvrtek 20. srpna 2015

Cardabilities 129

Další sketch od Cardabilities mě inspiroval k vytvoření přání tak trošku vintage. Ten styl se mi líbí, mám ho moc ráda.

Takže tady je předloha:


Moje přání:






Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.


8 komentářů:

  1. luxusní. dnes jsem si dostala big shot už se těším snad večer vyzkouším.:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Oh this is so very sweet, I love the vintage image.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat
  3. WOW! What a fabulous take on our sketch ... love the vintage image! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful!!
    Thank you for joining our challenge at Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat
  5. Very beautiful!!! Thank you for joining our challenge at Cardabilities!

    OdpovědětVymazat