neděle 26. dubna 2015

Challenge flower

Obchůdek Káti Zilvarové mám moc ráda a také moc ráda v něm nakupuji. Málokdy se člověk setká s tak obrovskou vstřícností a ochotou, jakou právě Káťa disponuje.
Když přetvářela svůj blog, napjatá jsem očekávala, co nového přinese. Byla jsem překvapená a zároveň potěšena, když sestavila super tým a rovnou se pustily do práce.
Rozhodla jsem se využít výzvu a zúčastnit se jejich soutěže.

Zde je zadání:

TémaFLOWER
Z
adání : na svém scrapbookovém projektu ( přání, stránka, deník apod.) použijte květinu, může být kupovaná nebo ručně vyráběná, plochá nebo tvarovaná
Podmínka:  váš projekt musí být nový, nesmí být nikde publikovaný (FB, jiná soutěž..)
Termín: tvořit můžete do 2.5.2015
Výhra: dárkový poukaz v hodnotě 150,- na nákup zboží v našem eshopuVítěz: ze všech projektů vyhlásíme jednoho výherce

A moje přání:



Snad se bude líbit ;).
Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.

6 komentářů:

  1. Parádní přání. to dominantní černé srdce je fantastické. moc díky za účast! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Reni, přáníčko je naprosto dokonalé. Také se mi líbí to černé srdíčko. Moc děkuji za účast v soutěži i za neskutečnou chválu :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Renčo, to je fakt nádherné přání!

    OdpovědětVymazat
  4. Také se mi moc líbí! Povedlo se! Krásné barvy.

    OdpovědětVymazat