neděle 26. dubna 2015

Muse challenge 114

Každá nová soutěž, nové téma se pro mě stalo poslední dobou pořádnou výzvou. Totéž platí i pro Muse challenge.

Motivují mě všechny moje kamarádky a jejich úspěchy. Pro mě je tvoření radost, která je nutnou součástí mého života.

Takže předlohou této soutěže je přání již hotové:


No a moje přání :




Děkuji za shlédnutí  a případné komentáře.

10 komentářů:

  1. I love this beautifully rustic take on the Muse - the pearls are pretty and the distressed edges and texture are very pretty! So glad you joined us at Muse this week!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaktože Ti jde ten motýl tak krásně vyseknout, já s tím vždycky zápasím a mám ho takového celého odrbaného :-(
    Jinak krásné "jednoduché" přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, já tam strčím ještě jeden slabý list papíru, jinak ho mám taky takového, jak píšeš

      Vymazat
  3. toto je taky super :). já přemýšlím, zda se zapojit, protože nějak nevím, co s tím pozadím. Ale ty jsi to zvládla bravurně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké přání. Krásně inspirované a zároveň originální

    OdpovědětVymazat
  5. What a fabulous card you made! Welcome in blogland!

    OdpovědětVymazat